dog training digital course dogfitshape

קורס חינוך כלבים אונליין

אם אתם רוצים לאלף את הכלב או להבין אותו טוב יותר, בקורס הזה תקבלו את הכלים הנדרשים

צפו בסרטון ובסילבוס מטה

בקורס חינוך כלבים נלמד, להכיר את הכלב ואת צרכיו

נבין מהיכן הוא מגיע וכיצד זה משפיע עליו ועלינו, נגלה למה מצפה מאיתנו הכלב ואיך זה משפיע על ההתנהגות היום ימית בבית. בנוסף נלמד לתקשר ע”י קריאת שפת הגוף והנביחות של הכלב וגם כיצד להשתמש בשפת הגוף שלנו כדי לדבר עם הכלב.

כמו כן נלמד כיצד כלבים משחקים וכיצד לשחק אתם, נבין כיצד להנחות וללמד כלבים בצורה הנכונה וגם כיצד להוביל ולהרחיב את המרחב האישי שלנו אל מעבר לגופינו בלבד.

קורס מרתק ועממי שייתן לכם את כל המידע שאתם לא מקבלים ממאלפי כלבים, בעזרת הקורס תוכלו לשפר את עצמכם למען כלביכם, לדעת מראש איך לבחור את הכלב המתאים לכם, כיצד להימנע מטעויות ולמנוע בעיות התנהגות ועוד הרבה יותר.

סילבוס

גם אתה יכול

אין גיל מאוחר מדי לחנך את הכלב, למרות שעדיף מסיבות ברורות ללמוד ולעבור את הקורס עוד לפני שמביאים את הכלב ולחנך אותו כגור או ישר מהפעם הראשונה שנפגשתם, אין בעיה לחנך ולאלף את הכלב גם בגיל/ שלב מאוחר יותר, פשוט תצטרכו להראות שינוי להיות עקביים ובטוחים בעצמכם

בקורס תלמדו את כל מה שצריך כדי שגם הכלב שלכם יוכל להגיב ככה

על המאלף

DogFitshape - asaf sheps

מפתח שיטת האימון דוגפיט-שייפ

כשהתחלתי לאלף חיפשתי ספרים, דיסקים, כתבות ומאמרים בכל מקום שאפשר (באנגלית ובעברית) וחינכתי את הכלבה שלי באופן נהדר וגם את של השכנים – האמת שכל מי שראה את הכלבה שלי ביקש טיפ או עזרה עם הכלב שלו.

בעקבות האהבה לתחום אחרי התואר החלטתי לעבור קורס מאלפים מקצועי ולקבל תעודה, מאז עברו כ-7 שנים והרבה כלבים ובעליהם שקבלו עזרה, מרופאים ושופטים לאנשי תקשורת, שליחים ומובטלים. כלבי ג’ק ראסל, בולדוגים, מעורבים וכלבי עמותות … באמת הכל מהכל, כלבים רגועים וכלבים תוקפנים, אנשים חוששים ואנשים בטוחים

מה אומרים על הקורס

בנאי שלנו הוא כלב נהדר ומחונך שאנו מאוד  אוהבים, אך פתאום התחיל לעשות פיפי בבית, לעלות על ספות ופחות להקשיב

לאחר זמן קצר בקורס הבנו שיש קשר בין מעבר הדירה שעשינו לאחרונה, עשינו כפי שנאמר בשיעורים, תרגלנו ובנאי חזר להתנהג יפה.

בגלל שכבר רכשנו את הקורס אז גם המשכנו ללמד אותו לבוא ועכשיו הוא גם בא כשקוראים לו וגם הולך יפה לידנו

ממליצים בחום